aLaMoDe...Herşey Bir Tebessüm İle Daha Güzel :)



20 Mayıs 2014 Salı

Nerelerdeydim???


Merhaba canlarım...
 
Uzun bir aradan sonra tekrar hamilelik ile ilgili yeni maceralarım ile aranıza dönmüş bulunuyorum :)
 
Buara biraz fazla oldu biliyorum ama bunda en büyük etken 3 haftalık Bursa ziyaretim idi.Biliyosunuz ki hamilelik sürecinde sizden ve isteklerinizden önce gelen,sizi 2.plana atan bir mucize taşıyorsunuz.Hayatınız onu kucağınıza aldığınız an değil, onun varlığını öğrendiğiniz an değişmeye başlıyor...Hamile olmadan önceki ben 15 günde bir Bursa'ya gider, sevdiklerimle özlem giderir ve Ankara'ya geri dönerdim.Ama hamile olduğumu öğrendiğimde herşey değişti.Yok doktor kontrolü,yok ilk haftalar seyahat edilmez korkusu,yok o yok bu...derken birde bakmışım Bursa'ya gitmeyeli 2 ay olmuş :(
 
12 Nisanda doktor kontrolümüze gidip doktorumuzdanda Bursaya gitme iznini koparınca 14 Nisanda soluğu Bursa'da aldım desem yeridir :) 3 hafta Bursa'da kaldıktan sonra annişimide alıp Ankara'ya döndük ve 2 haftadırda Ankara'dayız.Tabi annem burda olunca pc başınada çok geçemedim.Dışarı çık,gez dolaş, alışveriş yap derken bloğu baya bi ihmal ettiğimin farkındayım...Ama telaşa gerek yok :) Start çizgisinde yerimi aldım ve son hız bu macerada kaldığımız yerden devam etmeye hazırım...
 
Evet canlarım artık Ankara'dayım ve uzunca bir zaman bir yere kıpırdama hayali kurmuyorum yada kuramıyorum yada içinde bulunduğum bu güzel durum kurmama mani oluyor :) Siz hangisini kabul ederseniz onu alın :)
 
Postlarıma kaldığım yerden devam edicem.Hamilelik sürecimi,neler yaşadığımı,bebişe ve kendime yaptığım alışverişleri ve daha birçok bilgiyi ve güzelliği sizlerle paylaşmak,sizin yorum ve önerilerinizi almak için sabırsızlanıyorum.
 
Şu an bu yazıyı yazarken miniğimde bana tekmeleri ile eşlik ediyor Sanırım oda sizleri özlemiş :)
 
En kısa zamanda görüşmek üzere
♥♥♥ Sevgiler ♥♥♥

1 yorum:

  1. Bengücüm seni tanıdığıma çok sevindim. Hatta tanıdığım en tatlı hamişlerdensin :) minik kuzunun gelişini ben de heyecanla bekliyorum. herşey çok güzel olacak diyorum...Ankara'da artık yalnz değilsin, yanındayız. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim :)