aLaMoDe...Herşey Bir Tebessüm İle Daha Güzel :)



30 Mayıs 2014 Cuma

Anne-Çocuk Blogger Buluşması

Merhaba arkadaşlar...
 
Bu postta size çok keyifli bir buluşmadan bahsetmek istiyorum
 veee sizinde içinizden ''keşke bizde orada olsaydık'' dediğinizi
duyar gibi oluyorum :)
 
Biz Ankara'lı anneler ve anne adayları olarak pazar günü,
iki güzel annenin (canım arkadaşlarım Sibel Daban ve namı değer Uzman Anne (Sibel) in )
ev sahipliğinde çok güzel bir kahvaltı etkinliğinde buluştuk.
 
Herşey çok güzeldi.
Seçilen mekandan,masa dizaynına,bizleri düşünerek hazırlanmış ince ayrıntılara ve gelen tüm arkadaşlara kadar herşey süperdi...
 
Zaman su olup aktı sanki :(
Zaten hep öyle olmaz mı?Keyifli anlar göz açıp-kapama süresi kadar kısa gelir insana...
 
Ben yine lafı fazla uzattım...
En iyisi biraz susup resimleri konuşturayım sizler için :)
 
 
Masamızı süsleyen leziz cupcakeler...
İdda ediyorumki ben bu kadar lezizini şimdiye kadar yememiştim.
Teşekkür ederiz Very Cupcake

2 hamiş yanyana :)
Canım Burçin 'im ve ben


 
Etrafımızı yakışıklıların sardığını söylemişmiydim :)
Anneler tatlı,kuzuları annelerinden tatlı...
Sibel-Başar\Nesrin-Oğuzalp\Fatoş-Güney\Nurgül-Kuzey


 
 
 
 
 
Bu birbirinden güzel hediyeler için de ayrıca teşekkür ederiz...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

9 yorum:

  1. ne güzel bir gündü.. iyiki tanıştık canım öpüyorum çok :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nilgüncüm canım benim...
      Bende seninle aynı duyguları paylaşıyorum.
      Hem çok güzel bir gündü,hemde sizin gibi arkadaşlar edinmiş oldum...
      İnsan başka ne isterki? :)
      Bende çok öpüyorum canımmmm

      Sil
  2. ne güzelsiniz hepiniz katılamadığım için bir kez daha üzüldüm.. tatlım benim güler yüzünle enerjinle harikasın yine;))Çok güzel bir organizasyon olmuş sibellerimin emeğine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaseminim canım arkadaşım...
      İnan senin yokluğunu hissettik :( Ama olsun bitanem biz böyle iyi anlaştığımız sürece bizde etkinlik bitmez :)
      Seni ve Beratımı kocaman öpüyorum

      Sil
  3. Canım Bengücüğüm , tanıştığımıza çok sevindim. Çok güzelsin , yüreğinde çok güzel. Allah sana hayırlı doğumlar nasip etsin. Tekrar görüşmek dileğiyle sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canannnn...
      Güzel yorumların için çok teşekkür ederim canımmm.İnan duygular ve hisler karşılıklı,bende aynı duyguları senin için hissediyorum.
      Umarım en kısa zamanda tekrar biraraya geliriz.
      Sevgiler

      Sil
  4. Heeyy kuzumm blog alemine geri dönüş yaptığım için bu güzel yazını yeni görebildim..
    Canım iyiki vardın iyiki varsın, herşey sizlerle güzel oldu, muckss ;)

    YanıtlaSil
  5. www.bakiciilan.net / 0532 064 03 31 tamamen ücretsiz google ilanınızın üst sıralarda yer alması ücretsiz olarak bakıcı arayanlara ve bakıcılara ulaşma imkanı. Kategoriler ; bebek bakıcısı ilanları, bebek bakıcısı aranıyor, bebek bakıcısı iş arıyor, çocuk bakıcısı, hasta bakıcısı, yaşlı bakıcısı, dadı, hemşire, refakatçi, ev işlerine yardımcı yatılı ve gündüzlü yerli yabancı personeller. Yüzlerce firmanın binlerce iş arayanın bulunduğu site. www.bakiciilan.net / çocuk bakıcısı/ bebek bakıcısı/ hasta bakıcısı/dadı/hemşire arıyorum diyenler...

    YanıtlaSil

Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim :)