aLaMoDe...Herşey Bir Tebessüm İle Daha Güzel :)



3 Aralık 2013 Salı

Nerde Kalmıştık 😯

Yine uzun bir ara ve yine uzun bir aranın ardından ben 😔
Suçlu ise kesinlikle instagram...
Nedir ne değildir diye bi bakayım derken elimi verip kolumu kaptırdım bu olaya...Resmen bir bağımlılık😔Orada yapılan anlık ve hızlı paylaşımlar yüzünden de bloğun yüzüne bakılmaz oldu.Belkide bu durum sadece benim için geçerlidir.

Neyse konumuza geri dönecek olursak bu postta size Kasım ayında neler almışım biraz onlardan bahsedeyim 😊 Konu alışveriş olunca yüzümde hemen bir tebessüm 😊

Buaralar kazaklara taktığım doğrudur 😊
Pembe olan H&M (54 yada 59 TL olması lazım)
Beyazlı ise daha bugün aldım ve bayıldım KOTON 29.90 TL

Ikiside BATİK aldığım dönem %50 indirim vardı ve pantolon 40 TL etekte 40 TL ye gelmiş oldu ve sonunda benim de bir kalem eteğim var artık 😊

Kot MANGO (OUTLET) 54 TL
Ceket C&A 79.90 TL

V Yakalı Tişört H&M 9.90 TL
Hırka BATİK 55 TL

Bunlar ise benim kombinledigim pijama takımım 😋
Beyaz üst Ankarada bir dükkandan 10 TL 
Pijama altı ise Ankara da yaşayanlar iyi bilir istanbul pazarından 7.50 TL

Işte canlarım benim geçen ay gardırobuma eklenenler bunlar.Sizde aldıklarımı beğendiyseniz hala bulma imkanınız var bi bakın derim.

Kucak dolusu sevgiler 💞💕💞
Kocaman öpücükler 😚😘💋



4 yorum:

  1. İyi günlerde kullan cicilerini:))

    YanıtlaSil
  2. Canım arayı bu kadar açma gerçekten instagram galiba tatlı bir bela..yavaştan bende giriş yapıyorum, Sibelin Kurabiye Evi diye bakalım :) H&M cekete bayıldım..Kalem etek benim de 1 tane var.. hepsi harika canım güzel günlerde giy..mucks :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen tatlım bu kadar ara vermemem lazım ama diyorum ya suçlu instagram :) hemen senide aratip takip talebi gönderiyorum.Ama bloğa daha fazla zaman ayırıcam artık.Aldıklarimi beğenmene çok sevindim canım.Son dönemde benimde favorim ceketim ama havalar yüzünden 1 yada 2 kez giyebildim.Malum Ankara baya bi soğudu :( Öpüyorum sibelim seni...

      Sil

Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim :)