aLaMoDe...Herşey Bir Tebessüm İle Daha Güzel :)



6 Haziran 2013 Perşembe

Selülit derdinin dermanını buldum sanırsam :/

Merhaba canlarrr...

Dünkü postan sonra bugün tekrar pc nin başına oturup bu postu yapmak beni biraz şaşırttı ve ''Bengü sende baya bi gelişme var'' dedirtip kendimden koca bi AFERİN i kapmama vesile oldu :)

Bu postu yaptıran asıl meseleye gelicek olursak oda şu ki SELÜLİT...Sanırım selüliti olmayan bayan yoktur.Varsada gerçekten o bayan şanslı insanlar sınıfına giriyodur ve bunun değerini bilmelidir :) Ne yazıkki ben o şanslı gruba dahil değilim.Bacak bölgemde selülitlerim var.Önceden onları bu kadar kafama takmıyodum ve beraber güle oynaya bi hayat yaşıyoduk.Ama bu senenin başından beri bu görüntü beni rahatsız etmeye başladı.Annemin söylediği ''durumu çok abartıyomuşum.Okadar da büyütülecek bişi yokmuş'' ama bana görede ''kuzguna yavrusu güzel görünür'' durumu bir gerçek :) Annelere göre yavrularında hiçbir kusur yoktur...

Neyse durum böyle olunca hemen derdime derman bulmak için google amcadan yardım istedim.Karşıma bir sürü alternatif çıktı.İlk başta at kılı fırçası-kabak lifi kesesi ve yosun sabunu üçlüsü içime sindi.Ama Bursada at kılı fırçasını bulamadım gitti :( İnternetten de almak içime sinmedi.Gittiğim aktar ''abla onlar fasa fiso sen bunu al deyip elime bir karışım tutuşturdu''fiyatı 25TL,içinde bir sürü bitki varmış ama artık aktarlarada güvenemez oldum.Sonrasında yapılan başka bir araştırma sonucu Krauterhof Anti Cellilute kremi çıktı karşıma.Kullananların yorumlarını inceledim ve memnun kaldıkları sonucuna varıp soluğu hemen Watsons ta aldım (Fiyatı 24.5TL idi sanırım)...Biraz önce ilk denememi yaptım ve sonucu sabırsızlıkla bekliyorum sizlerle paylaşmak için...Umarım birkaç ay sonra güzel sonuçlar elde etmiş olurum :)


Vibro shape aletinide 3 yıl önce falan almıştık.Reklamları çok çıkıyodu o zamanlar tv de.Titreşim yapıp kan dolaşımını hızlandıran bir alet.Uzun zamandır kullanmıyordum bir kaç aydır düzenli kullanmaya başladım ve faydasınıda gördüm arkadaşlar...

Bu ikiliden çok umutluyum...Umarım yüzümü kara çıkartmayacaklar.Benden şimdilik bu kadar canlar.Buarada krem sürüldükten sonra baya bi yakıyomuş :( Şimdi şimdi hissetmeye başladım...

Kocaman sevgilerrr



6 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Saol tatlım.insallah ikimizin emekleride boşa gitmez ve güzel sonuçlar alırız :)
      öptüm ;)

      Sil
  2. yaa ben de hemen alayim cok merak ettim:) gecen yil avonunkileri kullandim ben de, cok yarar gordum, tavsiye ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım neredeyse 1 aydır kremi kullaniyorum ama pek bi faydasını gördüğümü söyleyemicem :( Ama bu titreşim veren aletin faydası var.Bende avonun kremini merak ettim şimdi :) Bide onu kullanalim bakalim umarim işe yarar ;)
      Kocaman sevgiler Öpücükler

      Sil
  3. Merhaba canım,
    Bloğunu yeni keşfettim ve çok beğendim.
    Seni izlemeye aldım. Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşmek dileğiyle,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canim...
      Ne güzel sözler bunlar.Blogumu begenmene çok sevindim.Bende hemen ziyaretine geliyorum :)
      Sevgiler Öpücükler ♥

      Sil

Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim :)