aLaMoDe...Herşey Bir Tebessüm İle Daha Güzel :)



2 Şubat 2013 Cumartesi

Alış & Veriş vol:2

Garnier ın 3 özelliği tek bir temizleme jelinde toplayan bu ürününden ben şahsen memnun kaldım...Yüz fırçası ile haftada 2-3 kez yüzümü hafifçe temizliyorum ve gözeneklerin açıldığını hissediyorum.ben bir tüpü bitirdim ve bu 2.si ...

Bunları alalı ise baya bi oldu hatta eskidiler desem yeri :) İstanbula gittiğimde herzamanki gibi Beyoğlu İş Merkezine uğradığımın kanıtları :)
Ama ben telefon kılıfımı çok sevdim kiii :)

Gelen gideni aratır...Coco Chanel vazgeçilmezim !!!

Tamam bende bıktım bu kurukafa olayından ama güzelde duruyo yaaa :/

Bu bileklikte çok sevdiğim arkadaşımın hediyesi...Kırmızı olsun 3 kuruş fazla olsun :)

Sevgiler...Öpüldünüz :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlarınız için şimdiden teşekkür ederim :)